Rolig helg

I helgen har jag hunnit med en hel del. I fredags var ju brorsan, Veronica o Roger här. Vi åt mat, drack vin o spelade spel. Riktigt trevligt, synd bara att brorsan var sjuk. Men han var duktig som stannade kvar iaf till 22, trots feber. :)

I lördags tog jag de bara lugnt på dagen. Sen på kvällen var de dags för drinkkväll med tjejgänget från jobbet. De var riktigt kul! Vi blandade många goda drinkar o spelade mitt spel som jag fick i julklapp.
Spelet heter "Våghals" och är ungefär som sanning o konsekvens, fast sms-versionen, så vissa grejer man ska göra är att skicka konstiga sms till folk. Om de sen ringer upp får man inte svara. :-)
Kommer inte ihåg allt man skulle göra. Men jag fick bl a i uppdrag att ringa en pizzeria o beställa en pizza med ost, tomat, champinjoner, lök, apa o ruccolasallad. Haha... var skitsvårt att hålla sig för skratt, men jag lyckades iaf. Försökte säga apa tydligt oxå, så de fattade va jag sa. Svaret blev "Nej, men du kan få en kebabrulle om du vill." Hahaha.... de var ju inte precis de svar jag hade väntat mig. :p
Ni som fick konstiga sms från oss i lördags, vet nu förhoppningsvis att v spelade ett spel. Hoppas iaf att ni inte tror vi menade allvar med allt. ;-)
Efter att vi varit hos Mira så stack vi vidare till Pelle för fest. Tyvärr så kom störningsjouren, så vi fick avsluta festen en halvtimme tidigare än planerat. Men men... var bara att sticka vidare ner till stan för att gå på krogen :)

Nu måste jag städa o göra lite nytta, vi ska få besök av banken om ca tre timmar. De ska värdera vår lägenhet. Spännande att få veta om den är värd nått eller inte... :p

Ha en bra dag i regnet!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-03-10 @ 18:41:45 URL: http://draken77.blogg.se

Kul att ni hade trevligt iaf, va spelet kul? Kommer du att spela igen? Hur mycke va lgh värd då? Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0