Ångest!

Haha... de hände en kul grej på jobbet inatt. En av tanterna (börjar på I) fick ett utbrott. Hon skulle växla pengar för att köpa godis (oj, va ovanligt!). De gick inte så bra för henne, så till slut började hon svära. Sen svor hon mer o mer o till slut började hon banka på växlingsautomaten o skrika!!
De var inte lätt att hålla sig för skratt, om hon sett de hade hon säkert blivit ännu argare. De var iaf hur kul som helst!! Trevligt med lite underhållning på jobbet. :p
Vi var inte många som satt där, typ bara jag, Sandra, Catrin , Lina o Eric tror jag, så de var många som missade den roliga händelsen. :)
Var ju extra kul eftersom flera av oss redan var rätt så irriterade på henne efter kvällen...

Idag är jag hur seg som helst... fick verkligen släpa mig ur sängen förut. Sovit nästan 6 h, men de känns som 2-3. Ledig idag iaf, hur skönt som helst! Känner att jag behöver de nu, har blivit för mkt senaste tiden... Orkar inte hålla på så hur länge som helst....

Fick iaf veta igår att jag fick ledigt den 22 juni när jag sökt komp, trots att jag sökte nån dag för sent. :p Blev jätteglad, de lilla gjorde ju att jag får en halv vecka längre semester. Så kvällen före midsommar vandrar jag ut därifrån o behöver inte komma tillbaka på 2,5 vecka. Sen har jag ju 2 veckor till i augusti. :-D Längtar verkligen efter min semester nu! :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-05-21 @ 18:06:36 URL: http://anst86.blogg.se

jag längtar till vår gbg resa, hoppas bara den blir av :)

Postat av: Eva
2008-05-22 @ 00:29:04 URL: http://cizzibellan.blogg.se

Klart den blir av! De ska bli superkul ju! :)

Postat av: Lina
2008-05-22 @ 03:29:49

Oj oj, vem kan det vara!? Önskar jag också hade sett den dramatiska händelsen med I :)

Postat av: Eva
2008-05-22 @ 15:20:17

Haha... ja, inte svårt att gissa vem de är va. :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0