Äntligen helg!

Nu är de snart dags att sova efter ännu en natt på jobbet. Natten gick bra, var rätt så lugnt där jag var. Synd bara att laget är lite tråkigt, nu när de inte är några poolare att prata med. Tur att Mira jobbar kvar där iaf. :)
Vi diskuterade Lundeby inatt. Han kan verkligen underhålla, speciellt på natten när man är trött o väldigt lättroad. Går inte att beskriva här, eftersom dom som inte känner honom inte kommer förstå vad jag menar. Men han är j-vligt rolig iaf! :)
Han fick många att skratta när han började prata om landningsbanan o golfbanan t ex. Alltså de ska uttalas som banan, en sån där gul frukt. :p Usch, blir inte alls kul när jag försöker beskriva, men när han pratade om de var de hur kul som helst! *s*
Sen finns de ju andra som kan underhålla oxå. Var t ex hur kul som helst när Sofie spillde sitt te över Rickards ben! Hahaha... jag skrattade så jag trodde jag skulle ramla av stolen. :-D De såg så kul ut!!! De var nog inte lika kul för Rickard. :p

Nepp, en beta-match nu, sen blir de sova.

Natti! (godmorgon kanske ;-) )

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2008-05-16 @ 12:01:51

sjuk kan man väl säga...
jag får ju panikångest ibland..
så igår blev det för mycket


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0