Arg på facket!

Fick ett konstigt brev från facket idag. De står att de inte kunde dra min fackavgift på den senaste lönen o därför skickade dom med ett inbetalningskort så jag kan betala till dom nu istället.
Men va f-n! Jag har ju redan betalat!! Jag vägrar betala dubbelt, deras avgift är ju redan alldeles för stor, så man vill ju inte gärna betala dubbelt... :(
Har kollat min lönespec o där står de att dom dragit bort avgiften o kollade även mitt kontoutdrag på nätet, o enligt det har jag fått lönen jag brukar få efter avdragen från facket... Skumt!
Men fick veta att Elin inte betalat, så hon kan ju få ta mitt brev då ;-p

Ringde iaf till Seko 10 min efter att deras lunch var klar, men dom svarade ju såklart inte. Så är de alltid på såna där ställen, de säger att de är tillbaka en viss tid, men kommer alltid en kvart senare....

Ska testa att ringa igen nu.

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0