Dags inatt igen då....

Jag är ju ganska senil. Hade bestämt vad jag skulle skriva här, men så fort jag hade loggat in så försvann de från mitt minne. :p
Hade planerat att bara sova lite idag, men dom ringde från jobbet o frågade om jag vill jobba extra inatt, så jag sov en timme till för att orka. Blev nog nästan 5,5 h sammanlagt.

Nova var superbusig när jag skulle sova. Hon sprang runt med favoritbollen o dribblade runt den överallt. Men efter kanske 10 min lugnade hon ner sig o la sig för att sova. Jag vände mig om i sängen o drog till täcket, o självklart så låg ju den där skrammel-bollen på mitt täcke! Hon hörde ju det o kom skuttande igen.... så typiskt. ;-)
Men jag gömde den, så fick sova ändå. :)

Nu måste jag hitta på nått för att bli pigg. Har varit vaken i flera timmar, men känns som att jag går i sömnen ändå. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0