Felskrivning

Precis pratat med Sara o råkade komma in på felskrivningar. Då kom jag ihåg en rolig grej jag såg för några veckor sen.
Djurmagasinet hade skickat ut ett reklamblad o där fanns de kuponger för olika saker. Bl a hade dom kupong för torrfoder till katter. De stog att de var ett fantastiskt prova-på-pris, endast 39 kr. De lät ju inte så konstigt, tills jag läste mängden.... 950 kg!!!
Hahaha.... undrar vart man skulle få plats med nått sånt. ;-p Och undrar hur många katter som skulle kunna äta av den maten i ett år t ex. Ångrar lite att jag inte tog med annonsen dit o frågade vart dom hade säckarna med ett ton torrfoder, eftersom jag behöver de till mina kattungar.... :-D

Vill ju inte att mina kattungar ska se ut så här när de är vuxna ;-p


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0