Försäljning på facebook

Usch va jag är seg. Suttit o lekt med datorn. Spelat lite beta, varit inne på facebook mm. :)
Såg att jag tydligen varit till försäljning på facebook imorse. Eller de är man ju alltid när man har de där Friends for sale eller va de heter. Men mellan 5 o 6 imorse så såldes o köptes jag flera ggr av kanske 5-6 olika personer från olika länder. Hmmm.... vet inte hur de hittade mig just då. Förut är de ju bara folk som känner mig som köpt mig. :p På slutet stog de mellan två killar som turades om att köpa mig o ge mig nickname... Haha... Till slut gav den ena upp, men såg nu att han köpte tillbaka mig för en timme sen. Eller egentligen är de ju Bella dom köpt, har ju en bild på henne, vägrar ha bild på mig själv. :p

Apropå torrfoder som jag skrev om förut, så inhandlades en ny säck kattungefoder igår. Lika bra att köpa en 10 kg säck, de blir billigare än massa småpåsar. Dom har ju nyss blivit 6 månader, så den här räcker nog tills de nästan är ett år o då ska jag köpa vuxenfoder. Är ju nyttigheter som kattungar behöver i det här fodret, + att de verkligen älskar det! :)
När jag kom hem imorse så hade Gizmo lyckats bita hål i den nya påsen!! Ett hål som var lite större än en 5-krona. Hoppas han inte ätit alltför mkt inatt, han var ju inte så hungrig när jag kom hem iaf. :p Har tejpat för hålet o hoppas han låter bli påsen nu. Är ju inte bra om han håller på med självservering när ingen är hemma. Då blir han ju en katten Gustav till slut, o de vill jag inte.





Nu ska jag återgå till disken igen. Ska jobba extra inatt igen, ångrar mig redan. O ska även jobba extra på sön kväll.... så bor verkligen på jobbet den här veckan. Blir 29 extratimmar på 1,5 förutom mitt vanliga schema, men jag överlever nog. ;-p Sova kan man göra när man är död. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-05-08 @ 13:29:26 URL: http://sofiiie.blogg.se

haha.. gizmo kommer bli som morris! ;) men ställ undan säcken då.. så dom inte kommer åt den. mamma har kattmaten i ett skåp.. morris är för osmart för att lyckas öppna skåpet som tur är :) fast millan brukar ju lyckas öppna det... men dom har aldrig tuggat hål på påsen :P

Postat av: Eva
2008-05-08 @ 15:24:12

Men Sofie, va du skräms! ;-) Funderar på att skaffa en stor hink, plastback eller nått annat med lock som man kan förvara torrfodret i. Du vet ju hur ont om skåp vi har, finns inte många ställen att ha en 10 kg säck på. :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0