Huvudvärk :(

Har så ont i huvudet... inte kul alls. Har egentligen haft de sen igår kväll, o de blev ju inte precis bättre under natten. Blev värre nångång efter 4.30, kände att jag inte ens skulle klara av att koda på morgonen. Hoppas de gick bra för Catrin o Sandra att sitta där ett tag extra?
Var en plåga att gå hem, gick i snigeltempo. Synd att ingen bor åt mitt håll så jag kunde lifta. Gjorde så ont så jag nästan mådde illa... :-( Tog en ipren direkt, o nu har den nog börjat verka så jag kan nog snart lägga mig o sova iaf. :)

Kattungarna är busigare än busigast, springer o skuttar som galningar. Dom är charmiga. :) Hoppas dom vill sova snart, dom måste tänka på att deras stackars matte behöver sin sömn. ;-p

Ska verkligen försöka få till lite bilder nån dag den här veckan. Tog ju på morsdag, kubb-spelandet, festen hos wikman mm. O har ju även massor med andra bilder som jag varit för lat för att fixa. :p

Morsdags-firandet var riktigt trevligt. Pappa fyllde ju år samma dag, så passade på att fira honom också. :) Dom fick en korg med massa ostar, kex, choklad mm. Och tre vinflaskor av lite finare sort (än dom jag brukar köpa till mig själv alltså :p) Dom blev riktigt nöjda. :-D

Nu blir de en beta, sen kallar nog kudden på mig.

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-05-27 @ 08:06:11 URL: http://anst86.blogg.se

inte kul med huvudvärk, hoppas det är bättre nu då!! faktiskt så höll jag mig vaken hela vägen till umeå, jäspade en del, men somnade aldrig :) jag gick och la mig rätt tidigt ändå, typ vid 21.30 igår :) kram!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0