Jordbävning på morgonen

De känns som jordbävning. De mullrar o hela huset skakar. Dom håller på att bygga om vår återvinning, de ska bli tak o sånt där tror jag. Så dom har plattat till o grejat med en ångvält hela morgonen. Trodde först de var åska eller nått när jag vaknade, eftersom de mullrade så mkt. :p

Lyckade somna om, men sen hade Nova bestämt sig för att de inte alls var kul med sovmorgon. Så hon tog sin favoritboll o lekte med i sängen, precis kring händer o ansikte, bara för att hon ville ha en reaktion. Hon är så charmig! ;-) Kastade iväg bollen, men hon kom ganska snabbt tillbaka med den. Vi höll på så där ett tag, sen var de lika bra att kliva upp. :)
Gizmo mår bättre idag, han har busat o ätit som vanligt. Tur! Jag blev orolig för honom igår... :(

Fick höra en tråkig nyhet från min kära kusin igår... Anna, jag tänker på dig. Vet EXAKT hur de känns! ;-(

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-05-19 @ 13:43:20 URL: http://anst86.blogg.se

tack. det känns hemskt och jag känner mig hemsk som reagerar såhär, det trodde jag inte! har gråtit en hel del.. men som sagt, han var en familjemedlem och är saknad! det känns bra att veta att man har människor i sin omgivning, som du, som bryr sig! tack! kramar


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0