Lättförtjänta pengar!

Kom hem från jobbet för ca 20 min sen, de var skönt med en morgonpromenad. :) Beundrade alla knoppar, små blad o blommor, man får ju nästan vårkänslor. :) Såg bl a att de kryllar av vitsippor vid bäcken, de var fint. Jag gillar vårblommor, för då vet man att den hemska vintern är låååångt borta. ;-)

Natten gick jättebra, de var en riktigt lugn natt o de var mindre än hälften så mkt att göra som de är på söndag-nätter, så vi behövde ju inte stressa precis. ;-p Dessutom blev de extremt tidig hemgång! Vi som slutade kl 6 fick gå hem 4.20 o dom som slutar 6.30 gick nog nångång före kl 5. :)
Känns ju riktigt bra att jobba så lite, men ändå få betalt för 7 h övertid. ;-)
Hoppas kvällen oxå blir lugn, ångrar lite att jag tackade ja till att jobba extra ikväll, men känns väl bra när lönen kommer. :p

Kattungarna är helt vilda, de tog kanske 2-3 min från de att jag kommit innanför dörren, tills de började springa som galningar mellan rummen. De hoppar, klättar, brottas o jagar varann. Förhoppningsvis blir de väl trötta sen, så de kan sova när jag ska sova. :) Roligt att de trivs tillsammans iaf!

Gonatt! (eller ska man säga godmorgon?) ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0