Morgonsvammel

Usch, vad jag borde sova nu. Men råkade ju fastna här som vanligt då. :p
Skulle kolla om alla kräkningar är betalda, o sen råkade jag fastna på facebook, aftonbladet, läsa bloggar, msn mm... :) Kul förresten att folk är vakna den här tiden, så man har nån att prata med :)

Jobbade ju extra inatt, o natten gick ovanligt fort, trots att jag var trött o så. Tur att Mira var där, så jag hade nån att umgås med. :p
Haha... en i det andra laget frågade om jag tillhör deras lag. Hmm... betyder de att jag jobbat för mkt extra eller? :p Och en till i det laget blev jätteförvånad när jag sa att jag slutade 6 istället för 6.30, eftersom han också trodde att jag tillhörde laget.

Nu börjar jag faktiskt bli rätt så trött. Är väl bäst att sova snart om jag ska hinna göra allt jag måste göra idag. Kan ju inte sova bara 4 h heller, ska jobba 4:e natten i rad, så en fördel om jag sovit iaf 5 h. *skojar*

Natti!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0