Noll energi

Hade tänkt skriva massa saker här, men har noll energi, orkar ingenting. Är t ex en timme sen jag loggade in här på bloggen, o har ändå inte lyckats författa mer än så här...
Gick o la mig på sängen istället, tittade upp i taket, lyssnade på musik o funderade på vart all ork har tagit vägen. Känns som jag är världens lataste! :(
Hade ju massa saker att göra idag, o sov som vanligt för lite för att hinna allt. Vågar knappt erkänna det, men har inte lämnat lägenheten sen jag vaknade, de betyder att jag inte gjort nån nytta alls idag!! Har iaf lyckats diska o dammsuga, men tog 100 år att samla energi till de oxå...
T.o.m. den enklaste lilla grej känns jättejobbig. Fattar inte varför... :-/
Varit trött, less mm ganska länge nu, men nångång måste de ju vända. Skönt att de snart är helg iaf, behöver nog vila upp mig tror jag...

Dags att göra sig klar för jobb igen då. Blev nog drygt 5 h sömn iaf, så de borde ju gå. Ha de

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna
2008-05-28 @ 18:42:38 URL: http://anst86.blogg.se

du är inte alls lat, du jobbar ju så att du inte orkar med annat! jag tycker du är duktig som ens orkar dammsuga och diska! Du får sluta ta på dig så mycket jobb, du måste ju orka göra annat än att jobba.. du får ta och vila upp dig ordentligt till helgen :) Kram!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0