Ny vecka

Jaha... då var de ny vecka igen då. Men senaste veckorna känns som att de smält ihop till en enda lång supervecka typ... :p
Natten har gått rätt så bra, men var stressigt på slutet o jag hann inte klart. Slutade ju kl 5, så experten fick ta över. ;-p
Hade även lite hjälp av Lina under natten. Hon var så duktig så. ;-) Förutom när de gäller en grej, blev lite missförstånd där mellan oss två o en till, så de råkade bli lite fel... Haha... De var kul iaf, vet inte vad Joel tyckte. Men men... Hoppas de ordnade sig iaf. Vi fick ju skratta mkt. :p Ska va snäll mot henne o inte nämna här vad hon gjorde.

Ska lägga mig o sova snart, men busungarna måste få springa av sig lite först. Dom är galna som vanligt, de är dom alltid när de varit ensamma hela natten. Tror dom har sovit mkt, så behöver väl springa av sig + att dom faktiskt verkar glada för att jag kommit hem. ;-)

Natti! (eller ska man säga godmorgon?)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0