Orkar inte...

Fastän jag inte jobbade natten som var, så känner jag mig helt förstörd idag... Orkar ingenting! Har sovit jättekonstigt oxå, så blir ju inte bättre av de precis. Första gången jag klev upp hade jag sovit 2-3 h, men kom på att jag kanske borde sova lite till för att orka med en kväll/natt på jobbet. :p
Lyckades sova några timmar till, men känns som jag vaknade 100 ggr. Drömde bara jätteskumma drömmar, typ som när man är sjuk. Men nu har jag lyckats förtränga allihop som tur är.

Ska iväg o handla presenter idag, men har inte lyckats tagit mig iväg än. Ska duscha o äta frukost först, så ska väl släpa mig till duschen nu. Frukosten hoppar jag över, ändå inte de minsta hungrig o om några timmar är de ju ändå dags för middag. ;-)

Bäst att skynda iväg nu då, annars blir de väl den vanliga stressen.... :(

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0