Snuvig

Jag var helt borta när jag vaknade idag vid 13. Trodde de va mitt i natten, hade helt förträngt att jag hade jobbat natt o lagt mig 7.30. Inte förrän nu som jag börjar bli lite piggare, var extremt segstartad. Ska jobba kväll/natt idag oxå, så egentligen kanske jag borde sovit lite mer.
Men ska istället försöka fixa typ 100 saker som jag inte haft tid med den här veckan. Ska strax till stan, birsta o andra ställen, så lika bra att jag skriver ett kort inlägg idag.

Angående rubriken så är jag snuvig varje dag när jag vaknar nu för tiden, men blir bättre när jag varit uppe nån timme. Björkarna är ju rätt så gröna nu, så kan ju bero på nått sånt. Blir ju även lite snuvig när jag är ute o går. Men vad jag vet så är jag bara allergisk mot gräspollen o tänker inte va allergisk på våren oxå. Så de så! ;-p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: neeely
2008-05-08 @ 15:45:59

Yes var därför jag bytte med Erik, :)gick det bra inatt med el?

Postat av: Lina
2008-05-09 @ 00:00:13

Tjena tjejen!
Trevligt att läsa vad du har för dig och att du sköter jobb, katter och annat nu när jag inte kan se efter dig ;) Låter som ni har härligt väder hemma, synd då om du kanske blivit allergisk. Här börjar det också bli hyfsat nu, i islandstermer räknat... Kram

Postat av: Eva
2008-05-09 @ 14:38:31

Nelly: Ja, de gick bra inatt. Vi slutade t.o.m. 20 min tidigare, trodde inte vi fick göra sånt nuförtiden. :p

Lina: Kul att du läser min blogg, slarva inte bort adressen den här gången. ;-p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0