Spårlöst försvunnen

Har inte tagit mig till sängen än, råkade fastna vid datorn. Loggade in på facebook för att läsa i gruppen om Algot, har även läst om det på st.nu och på aftonbladets sida.
Undrar vad som hänt... Stackars familj o kompisar! Jag känner ju inte honom, men har några kompisar som gör det + att mamma jobbar med hans mamma.
De var ju inte så oväntat att han inte var med på planet hem. Skulle ju varit konstigt annars om han varit där i 5-6 veckor utan att ta ut pengar o utan att kontakta varken familj eller kompisarna som väntade på honom där. Hmm... skumt! Nått måste ju ha hänt mellan flygplatsen o kompisarnas boende. Hemskt när sånt där händer... :-(
Kan ju verkligen inte ha varit en trevlig semester för kompisarna o tänk vilken hemsk hemresa dom måste haft.
Får hoppas att det finns en vettig förklaring till de här, även om de inte ser så ljust ut...

Dags för sängen nu. Natti (igen)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Jonna
2008-05-12 @ 06:27:54 URL: http://JONNAat.blogg.se

Godmorgon!:)

Postat av: Veronica
2008-05-12 @ 09:38:30 URL: http://draken77.blogg.se

Ja de va verkligen synd, men vi får ta och gå när dom sätter igång igen. Jo jag gillar att gå på giffarnas matcher, har halva släkten i suporter klubben plus att mamma e publikvärd på nästan alla matcher. Så biljett för min del e oftast inge problem att få tag på. Ha en bra dag. Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0