Städning

Städdag idag då, råkade såklart fastna vid datorn medans disken ligger i vatten. :p Så är väl lika bra att klottra ner några rader här innan jag går tillbaka till köket.
Efter ons är jag ledig i flera dar, de ska bli så skönt! :) Känner mig nästan motiverad att ha storstädning idag, för då vet jag att de är rätt så rent o fint här hemma lagomt till den lediga helgen.

Jag är sugen på att spela kubb, bowling, minigolf o annat. Nån som är intresserad? :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-05-13 @ 18:48:40 URL: http://anst86.blogg.se

jag är intresserad ;)

Postat av: sandradee
2008-05-13 @ 20:55:51

åh jaaa vill=)

Postat av: Hasse
2008-05-13 @ 22:47:15

här har du motstånd om du vill ha! ;P

Postat av: Eva
2008-05-13 @ 23:06:20

Bra, säg bara till när ni kan. :) De skulle va kul om man lyckades samla ihop ett gäng! Synd att du bor så långt bort Anna, men du får väl komma o hälsa på ;-)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0