Träffat mormor :)

Har nyss kommit hem från föräldrarna. Mormor o Östen var där på besök, var lika trevligt som vanligt att träffa dom. :)
Jag, mamma o mormor åkte iväg på sightseeing mot Matforshållet. Sen satt vi mest o pratade, fikade o lyssnade på Östens alla historier. Han har alltid massa historier att berätta från förr, o de är roligt att lyssna på. :-D
Fick även träffa Cizzi o Bella, mina myskatter. Dom känns så fluffiga när man är van vid Gizmo o Nova. Bella hade slickat på sitt operationssår... inte bra. :( Mamma sa ju att det hade läkt, men hon har tydligen slickat på det innan de läkt helt. Hoppas det blir bra snart!

Nu ska jag bara ta de lugnt, ska till jobbet om 1,5 h.

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: neeely
2008-05-12 @ 23:21:51

Faaan Eva du har skrivit åt mig denna helg med tror jag :)

Postat av: Eva
2008-05-13 @ 16:01:45

Haha... de flesta inläggen är ju skrivna på måndagen, i helgen skrev jag bara ett per dag. :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0