Tröttare än tröttast

Jag är så seg! Skulle helst vilja sova flera timmar till, men vill ju inte sova bort hela dan.
Har varit vaken kanske 2 timmar nu, men gjorde ett försök att va uppe tidigare på dan oxå, men var så groggy så visste knappt vad jag sysslade med. :p De blev iaf nästan 6 h sömn idag, nästan mkt. Men känns som jag sovit kanske 3-4.
Skulle nog behöva flera dar med tillräckligt med sömn för att man ska kunna va pigg på dagarna. :)
Ska jobba inatt igen, o tvättstuga imorgon kl 12 tror jag, så imorgon blir de inte heller mkt sova. :p
Men efter ons natt är jag ledig i flera dagar, då ska jag vila upp mig. Klarar nog att hålla ut tills dess. ;-)

Idag ska jag träffa mormor o Östen, de ska bli kul. :) Var tyvärr rätt så länge sen sist nu. Ska ringa mamma nu på en gång o höra när dom kommer hem från shoppingen.

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0