Vila i frid...

Kvällen gick verkligen långsamt, men för en timme sen fick jag äntligen gå hem. Trodde knappt jag skulle hålla mig vaken sista två timmarna, men på nått konstigt sätt så gick de. Nu är jag självklart lite piggare, bara för att jag är hemma o kan sova när jag vill. :p

Min kusins pojkvän har dött. :-( De var 13-14 dödsannonser på honom i tidningen idag. Han var född -91, så han blev bara 17 år! Stackars familj o kompisar... o stackars min kusin! Måste verkligen kännas jättehemskt! ;-(
Vet inte hur länge dom varit tillsammans, men några år var det nog iaf.

Skänker en tanke till alla hans nära o kära....

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0