Social katt

Jag känner mig som en zombie eller nått. Är så trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Har sovit 5 h, men de känns som 2-3. :p

Skulle helst vilja göra som Nova, bara slappa hela dan. :) Hon har börjat med att ligga o sova på fåtöljens ryggstöd, alldeles bredvid där jag sitter o leker med datorn.





Om ca 3 h är de dags för månadens sista arbetspass. Nästa gång mitt lag behöver "stå ut med" mig är den 4 dec, två dar före julbordet. :)

Kollade nyss hur mkt lön jag ska få, är ca 6000 mer än jag brukar få, så jag är ganska nöjd. :) I november har jag inte jobbat extra en enda gång, så lönen nästa månad kommer bli usel. ;-p

Nu är de dags att åka iväg o fixa alla saker. Sen hem o göra middag. Förhoppningsvis hinner vi även sätta upp den nya sänglampan idag. :) Ser framemot att kunna ligga o läsa igen, utan att ha taklampan tänd. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0