Bio

Idag är jag segare än segast. Har ännu mer ont i halsen o är snuvig o har huvudvärk. Inte skoj... men de går väl över snart.

Var tvungen att vara vaken till 8 imorse, behövde ringa Roger o fråga om min semester. Fick veta inatt på jobbet att jag var borttagen mån kväll den 24, men inte natten mot mån! Skumt, de är ju samma datum, om man har semester den 24:e så ska de ju gälla allt man jobbar det datumet, inte bara vissa timmar.
Lövet sa att jag måste ringa Roger o kolla, o enligt Roger så var allt lugnt. Tur det! Hade ju vägrat att jobba natten mot den måndagen, ska ju åka vid 3 på natten, för att kunna komma fram ett par timmar innan flyget går. :)

Ikväll hade vi tänkt ha filmkväll o bara ta de lugnt. Kommer inte ihåg när jag hade en lugnt kväll senast. Känns som jag bott på jobbet senaste veckan. :p Lars vill på bio, så tror vi ska dit vid 21-tiden, annars blir de väl nån dvd eller nått. :)

Ska leta upp den där grejen sen så jag kan lägga in bilderna på bloggen, vet inte vart den är just nu. ;-)

Nej, nu är de dags för frukost! (eller va man ska kalla de för)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2008-11-11 @ 19:02:35

Vart ska ni åka med flyget? Dessutom har ni inte tid att vara sjuka för vi ska ju komma ju =) Krya på dig nu. Kramis

Postat av: Eva
2008-11-11 @ 22:33:53 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Lite nyfiken på vem som skrev kommentaren :) Ska till Ungern, till Budapest. :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0