Choklad-yoghurt

Nu är de fre morgon. Natten har gått väldigt fort o nu är de bara ett pass kvar till SEMESTERN! :)

Har massvis att göra inför morgondagen, o ska ju jobba ikväll, så kommer bli stressigt när jag vaknar. Så därför funderar vi lite på att sticka iväg o handla mat o sånt nu på morgonen, dom öppnar ju kl 8, så är ju inte så långt kvar.
Då kan vi gå där på konsum/ica o trängas med pensionärerna. ;-p
Måste nog göra en inköps-lista, annars kommer jag inte komma ihåg vad vi ska köpa o bjuda gästerna på. :p

Jag har smakat lite av Lars choklad-yoghurt. Jag tyckte den var ganska god, de är typ vaniljsmak med små minibitar av choklad. Antar att jag tycker den är god för att den är onyttig. :p Jag hatar ju yoghurt annars, men eftersom den här är 5% så har den inte den där äckliga bismaken som vanlig yoghurt har. :)
Han tycker iaf inte den var så god, han är ju ingen chokladälskare. Förstår inte riktigt varför han köpte den. :p

Nu har jag suttit här i en halvtimme, o inte fått ihop så mkt vettigt. Tror de blir några timmars sömn ändå. Får ta handlingen när vi vaknar. :)

För trött för att tänka ut vad jag ska bjuda på för bild oxå, så de får bli en bild jag tog när jag kom hem förut. Cirkus-katten skuttade in i kylen så fort jag öppnade dit. Han har aldrig gjort de förut, så jag var inte alls beredd på det. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-11-21 @ 09:24:40 URL: http://anst86.blogg.se/

jag skulle nog gilla den där yohurten, men jag har aldrig sett den! kanske inte finns här uppe ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0