Nytt försök

Ska äntligen försöka få in några bilder. Har lagt in dom i datorn iaf, så nu är de ju inte mkt jobb kvar, förutom att jag ska välja vilka som ska visas. :p

 

Min barbara kom för en vecka sen, är riktigt nöjd! Kan verkligen rekommendera en sån om nån funderar på att köpa en ny. :)


   

1. Erik
2. Sofie
3. Lina "Fällan"
4. Vår limousine-taxi

Dom här bilderna är från förfesten före förfesten. ;-p Jag, Sofie, Lina F-A, Lina T, Sandra och Erik samlades hos mig innan vi skulle till Rickard. Åt kinamat o drack 1-2 öl innan de var dags att med taxi bege sig vidare till Korsta. :)

Orkar inte lägga in fler bilder just nu, gör det senare ikväll eller imorgon. :p




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-11-14 @ 09:11:12

De ska stå bärbara i inlägget va??? :P Klart de va jag som skrev =) Vi har sagt att vi ska träffas och om inte ni har fått förhinder så tycker jag att vi ska ta och göra de, vist vi har lite tajt med tid med tanke på huset osv men vi träffas ju faktiskt inte allt för ofta heller. Ska prata med Hasse och se vad vi kommer fram till. Hälsa Lars. Kram på er

Postat av: sandra
2008-11-14 @ 13:40:48

mera bilder;)

Postat av: sofie
2008-11-14 @ 13:50:26

hehe ja säger som sandra..! ;P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0