Stressad

Som vanligt så är jag stressad. Men måste ju så klart sitta här några min för att få iväg dagens blogg-inlägg. ;-p
Ska strax iväg till Birsta o köpa kattmat, handla lite inför lördag o fixa massa andra saker. Börjar jobba om 3 timmar, känner på mig att tiden kommer gå supersnabbt tills dess.

Har blivit senil oxå. Vet ju att de va saker jag tänkte skriva om här, men de försvann så fort jag startade datorn. Så kan de gå. ;-)

Får väl bjuda på en bild eller nått istället. Lars har ju hängt upp en väldigt fin "serie" på kylen. Enligt honom så handlar den om mig. O ni som känner mig vet nog att de stämmer in ganska bra på mig. ;-p

 

Nej, nu är de dags att stressa iväg. Ska försöka att inte halka ute.
Första snön kom ju för nån dag sen, iofs inte mkt. De täckte knappt gräset. Men sen regnade det i förrgår, så de blev is av det. Hatar is! Man halkar bara o slår ihjäl sig...
Var iaf halt igår, förutom inne i stan, där var de barmark som tur var. :)
Idag har jag inte varit ut än, så får väl se vad de är för väder. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0