Tisdag

Nu var de dags för jobbvecka igen då. Kväll/natt idag, kväll/natt tors, 16-23 på fre, kväll/natt sön o kväll/natt mån. Börjar ju gäspa bara av att tänka på de :p
Men nu för tiden när allt går i konkurs, så är jag glad att jag har ett jobb, så ska inte klaga. :)

Igår när jag bokade flygbiljetterna valde vi t.o.m. till en extra försäkring som är mot flygbolagskonkurs. :p Tror ju inte att det bolaget går i konkurs, men för säkerhets skull. Kostade ju bara 75 kr per/pers, o då får man ju tillbaka alla pengar om de inte blir nån resa. Skulle ju bli ganska sur om de händer nått med flygbolaget o vi har snålat när det gäller 75 kr. :p

Gizmo håller på att leka apport igen, så de tar 100 år att skriva det här inlägget. Förstår inte riktigt varför han absolut måste envisas med att lägga sin papperstuss bland sladdarna under skrivbordet. Han tycker de är superkul när de är extra svårt att få tag i den, men jag tycker ju de är mindre kul om han råkar bita i kablarna.
Fast oftast lägger han den vid mina fötter, eftersom han vill att jag ska kasta den åt honom. :)

På torsdag kommer min dator, om allt går som det ska. Det ser jag framemot, tycker fortfarande det här äpplet är lite struligt att använda. Vissa grejer när de gäller mac är så irriterande, så ska bli skönt att få använda pc igen. ;-)

Bl a skulle jag skicka iväg några kattbilder till några idag, lovat det hela helgen, så försökte ta tag i de nyss. Men de gick inge bra, de har ju funkat skitbra att skicka bilder via hotmail förut. Men nu gick de inte, eftersom jag måste ändra storleken från iphoto. O de gick inte hur mkt jag än försökte komma på hur man gör, inte ens Lars klarade det. :p
När de är pc så vet vi ju precis hur man gör. :)
Så ska lägga in några i ett inlägg istället, så ni som tycker de är tråkigt... för er är de bara att hoppa över att kolla det inlägget. ;-p

Nu ska jag fixa de, så jag hinner göra lite nytta sen innan jobbet. Jobb 17-06, jag är supertrött, men kanske blir lite piggare sen när jag ätit. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0