Fredag

Skönt med helg. Den här veckan har gått superfort, kan ju bero på att jag haft så mkt att göra.
Var ju ledig i tisdags, då passade jag på att hälsa på föräldrarna. Mormor o Östen var oxå där, kul att träffa dom :)
Var där från när jag vaknade tills typ 22 på kvällen. =)

Igår var vi några från jobbet som var på Bite line o åt tacobuffé. De var gott. :) De blev till slut jag, Sofie, Mira, Lina T, Fällan o Erik som gick dit. Efter de så gick jag o Soffan till jobbet igen. Vi skulle jobba extra, skönt att bara ha kvällen.

Idag har jag o Lars varit en sväng till Birsta. Var bl a på Coop o fyndade jättebillig kattmat av "misstag" o besökte Mediamarkt en sväng för att kolla på deras födelsedagsfirande. Skulle se om dom hade nått bra erbjudande o råkade hamna mitt i Agnes uppträdande. Sjävklart fastnade hennes nya låt på hjärnan, så har gått o trallat på den hela kvällen. Typiskt... :p
Såg även Peter Wahlbeck där. Han skulle uppträda kl 19, men när vi var där gick han runt o kollade på frysar o cd-skivor. :p

Har väl inte hänt så mkt mer den här veckan, förutom att polisen besökte jobbet i måndags. På rasten traskade jag bort till Shell för att köpa tuggummi o när jag var på väg tillbaka så hörde jag sirener som närmade sig. Sen efter nån sekund så kom polisen o körde förbi i hög fart o stannade utanför jobbet. Tydligen så hade ett inbrottslarm gått, men de var nog falsklarm.
De var två polisbilar som kom o när jag gick in på jobbet igen så stod två poliser utanför o pratade med teknikerna o två var inne o pratade med några i personalen.

Nu ska jag se film tror jag, får se om jag lyckas hålla mig vaken. ;-)



GLAD HALLOWEEN! :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-10-31 @ 23:56:19

Jag åt kladdkaka med grädde :P

Postat av: Sara
2008-11-09 @ 21:54:25

Men... det är något bekant över det där fotot!Den som arrangerat det måste varit vääääldigt duktig.. ett GENI skulle jag till och med säga!!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0