Kamelbulle

Nu är helgen slut. Jag har haft en mkt bra helg!
I fredags var jag supertrött, så slappade i soffan, kollade på idol o somnade tidigt. :) Redan vid 21.30 råkade jag slumra till i soffan, men lyckades vakna efter några min o höll mig vaken ett tag till. Vid 23-24 gav jag upp o släpade mig till sängen.
Men sen vaknade jag igen kl 4 o var pigg! De var ju mindre kul. :p Finns ju inte direkt mkt att göra den tiden. Så jag läste o kollade på tv o lite annat. Vid 8 lyckades jag bli trött så jag kunde sova lite till. :p

I lördags var jag o Lars på utflykt. De var mysigt! 
Gjorde goda mackor, köpte varsin kamelbulle eftersom de var kamelbullens dag o sen tog vi Spettan o stack iväg. Hade inte planerat vart vi skulle, de blir roligast så. :)
Har ju karta i bilen, så har ju iaf lite koll på vart man hamnar. :p Tog med kameran, men hittade inte så mkt roligt att fota. Stannade till vid Västanåfallet o på nått till ställe, sen började de regna, så då gjorde vi inte så många stopp. Åkte mest omkring. :) Hade bra musik i bilen o var på toppenhumör båda två, så de var riktigt skoj!
Sen på kvällen blev de bara lugnt. Funderade lite på att gå på festen som Pernilla o co skulle till, men bestämde mig för att de skulle bli en lugn helg. Så blev tv o film istället. :)

Sön tog vi det VÄLDIGT lugnt! Städade lite, hade snabbt besök av brorsan o Veronica. Sen åkte vi till Canton o åt mongolisk buffé, gott! Efter de var vi en sväng på down town o sen blev de hem o kolla på film. :)

Nu måste jag nog slita mig. Har tvättstuga idag, så vi ska springa ner dit strax. Sen ska vi iväg en sväng till Birsta. Jag ska kolla efter jacka o skor o dessutom ska vi leta efter ett litet bord. Får se vad vi hittar. =)


Kamelbulle


 


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0