Leker apport

Tänkte lägga in lite bilder idag o skulle även kolla upp hur mkt jag ska sälja min dator/datordelar för. Men har inte hunnit nånting!
Sov till 15, hade ställt larmet på 14, men behövde tydligen 7 timmars sömn för att kunna släpa mig ur sängen. :)
Men är nog bara bra att jag sov lite längre än planerat, ska jobba extra idag igen, 18-06.
Nu för tiden frågar dom om extrajobb dom flesta pass som man inte redan har, har tackat nej så många ggr, så tyckte de var dags att tacka ja till ett dubbelpass idag. :p Blir väl glad sen när pengarna kommer. ;-)

Håller på att leka apport med Gizmo samtidigt som jag bloggar o kollar facebook o andra sidor. Han är ju som en hund, han älskar när man kastar små papperstussar åt honom. Då springre han o hämtar tussen o lägger den vid fötterna för att man ska kasta den igen. :)

Nu är de 40 min kvar tills jag börjar jobba, så bäst att slita sig, ta på sig skor o jacka o traska iväg. :)



Vår "hund" Gizmo

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0