MSN

Usch, va jag är lat! :p
Lars är med Sirma för att köpa dator, hon behövde lite smakråd eller tips tror jag. Jag stannade hemma, tänkte att jag skulle diska o städa lite i köket, så de känns roligare att laga mat sen. Men jag har inte gjort nånting!! :)
Råkade fastna här vid datorn, sitter o pratar med bl a Sofie på msn. Vi har diskuterat allt från sill, till musik o kleptomaner. :p

Nu måste jag snart slita mig, börjar bli hungrig. Sist jag åt var igår kväll, förutom en banan imorse på jobbet då. :p
Natten gick riktigt bra, förutom att jag fick ont i halsen o att min hand strular lite igen...
Fortfarande ont i hals o hand, men skit samma. Ska jobba extra inatt iaf, behöver ju extrapengar. :) Tackade nej till kvällen, tyckte de skulle bli för mkt stress innan. =)

Nu ropar disken på mig, har fixat bra musik, så ska ha disk-ho! :p


     


Gizmo är som en blandning mellan kleptoman o skata, han stjäl saker o bär iväg i munnen. :)


 

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0