Nära ögat

Ja, jag fick min semester! :p Tanterna på jobbet kommer bli såå sura, iaf vissa. Dom gnällde o sa att jag inte kommer få när jag har sökt, men där hade dom fel. ;-) Förstår mig inte på vissa som måste lägga sig i exakt allt som dom inte har med att göra!

Har iaf semester 21 november-2 december om jag kollade rätt, alltså 1,5 vecka. Kan va skönt med ledigt då,  sen börjar ju årets stressigaste period på jobbet. :)
Om allt går som planerat så ska vi åka bort den 24 november. Ska till Budapest, Lars morbror bor ju där till slutet av året, sen flyttar han hem igen. Tror han varit utlånad dit 2 år av sitt jobb (Nokia). Måste ju passa på att åka dit medans han fortfarande bor kvar, gratis boende är ju inte helt fel. ;-)

Fick veta igår att jag får min semester, men Lars har inte fått svar på sin ansökan än. Men han brukar typ alltid få när han söker, dom behöver bara säga till 2 veckor innan så ordnar det sig oftast. :)
Kollade flygbiljetter igår o var nära att köpa från Sterling. Men vi ville vänta med att köpa tills vi var helt säkra på att han oxå får ledigt. 
TUR att vi inte köpte! Sterling har ju gått i konkurs idag! Hade ju inte varit speciellt kul om vi köpt flygbiljetter därifrån då, alla deras flyg är ju inställda. O de stod att dom som köpt biletter på hemsidan inte får pengarna tillbaka!

imgres.jpg


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-10-29 @ 15:53:10 URL: http://anst86.blogg.se/

najs att åka till budapest! hur länge blir ni borta? och när kommer ni och ser skeå aik hockey, här? :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0