Redan less...

Jag är så trött o seg idag, fick verkligen släpa mig ur sängen.
Blev ju inte direkt piggare när jag började fundera o kom fram till att nästa gång jag har en ledig dag är tors den 16e!!! :( De är ju 100 år dit... minst!
Börjar 17 idag o ska jobba kväll/natt. Varannan vecka jobbar vi ju väldigt mkt, har bara nån ledig dag. Den här veckan är en sån vecka. Så fr.o.m nu o en vecka framåt skulle jag va ledig ons, lör o tis.
Men blir inte mkt ledigt precis. Ska jobba åt Peter F imorgon, vi har affärsdan på lördag (sitta o lyssna på nån gubbe som babblar i flera timmar) o på tis har jag utbildning 8-17!
Övriga dagar är de mina vanliga jobbpass, alltså kväll/natt o fre 16-23.
De svåraste blir nog att ta sig upp på lör o tis, affärsdan börjar kl 9 på lör o utbildningen 8 på tis. Får hoppa över att sova efter nått nattpass för att kunna vrida dygnet rätt o lägga mig någorlunda normal tid på fre o mån. :p

Nu måste jag börja fixa lite. Har 1,5 h på mig innan jag måste gå o har massor att göra. :p




Typ så här lär de ju bli när jag ligger o inte kan sova dom två nätter som jag ska upp tidigt. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0