Äntligen lite bilder igen :)

Jag har inte mkt fantasi för att skriva blogg idag, kanske lägger in lite bilder istället.

     

1. Lars o Nova har somnat tass i hand
2. Gizmo älskar när vi får besök, vet dock inte vad gästen tyckte om att han brottades med hennes skor. ;-)
3. Ramona, Sara o Pernilla på tjejmiddag hos mig. :)
4. Mia o Sirma var oxå där. 
5. Välkomstdrinken, vi drack även av den efter middagen.
6. Pernilla och Micaela var oxå med på middagen.


             

1. Catten
2. Bäck
3. Elin ramlade ur stolen ;-)
4. Pelle o Elin
5. Niklas blir överfallen av Sofies tavla
6. Tommie o Sandra dricker Minttu ur äggkoppar.
7. Linus
8. Lövet o Johan F
9. Pelle o Tobbe
10. Bröderna Persson
11. Cat o WIkman
12. Jag o Mira, fint sugrör va? :p
13. Kvällens värd, Soffan. Peter F i bakgrunden.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-10-27 @ 16:26:09

haha, fina bilder.. va glad jag ser ut då... :P

Postat av: micke
2008-10-27 @ 18:55:25

hehe... vad säger El Señor om att han finns på bild på Internet nu då? :)

Postat av: anna
2008-10-27 @ 19:01:01 URL: http://anst86.blogg.se/

nämen, EN bild på dig också, det är vi inte bortskämda med :p

Postat av: Eva
2008-10-29 @ 11:25:58

Sofie: Haha... jag sa ju det. :p



Micke: Han har varit med förut oxå, på bilderna från Tyskland o Göteborg. :) Han tyckte att de gick bra, men han är fortfarande anti att hamna på bilder på facebook. :p



Anna: Haha... ja, hade ju minst en bild på varje festdeltagare, så då tänkte jag att jag kanske oxå borde va med. ;-p

Postat av: Madelene Nattfrost
2009-03-14 @ 14:29:52 URL: http://www.nattfrost.se

Jag tycker mig skåda en av sambons kusiner... på bild 4, Mia!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0