Filmkväll

Jag har nyss kommit hem från Elin. Hon, jag o Catten hade filmkväll. Riktigt trevligt. :) Vi såg på Grease som jag sett massa ggr, men den är så bra så de gör inget. :) Såg även på Bilar, gullig film.
Eftersom Roger nyss fyllt år så hade dom tårtrester hemma, så Elin bjöd oss på både smörgåstårta och vanlig tårta. Så även idag har jag varit onyttig. :p

Imorgon fyller Veronica år, men hinner inte dit för att fira henne. Bjuden dit kl 18 o jag börjar jobba 17, så de kan ju bli lite svårt kanske. ;-p Men får ta de en annan dag.
Hittills har jag inget planerat för lördag, så hoppas dom kan då istället. :) Då hinner jag kanske fixa en present oxå. :p

Nu är de två fyrbeningar här som vill ha kvällsmat, så lika bra att ge dom de då. :)

DVD Film: Grease      DVD Film: Bilar

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-09-10 @ 10:49:43 URL: http://anst86.blogg.se/

grease ÄR en bra film :)

Postat av: sandradee
2008-09-10 @ 22:34:19

den kostade 2100, ska bo på ett 4 sjtärn hotell,även 6 st pooler;P frukorst buffe ingår. transfer till å från flygplatsen. tror vi gjorde ett riktigt kap:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0