Filmtips?

Fortfarande sjuk, men trodde inte jag skulle va frisk idag heller. Hade 38,5 igår kväll, så inte konstigt att man mådde dåligt. Nu tycker säkert många att de är ingenting, men när man typ aldrig är sjuk, så känns de mkt. :p

Försökte se en film igår, men sov nog sammanlagt minst halva filmen. Idag ska jag göra nya försök, så... är de nån som har filmtips? :)

Skönt att slippa städfredagen idag. Hatar när man jobbar kväll/natt o sen ska börja jobba igen kl 16. Tur att de bara är en gång i månaden vi har så. Och den här månaden slipper jag! :) Fast hade ju såklart varit roligare om jag mått bra oxå, så man skulle kunnat hitta på nått. :p Nu får jag tillbringa fredagen med att läsa, sova, se film osv.
När jag blir frisk så måste jag åka o köpa ny sänglampa. Less nu på att inte ha en som fungerar.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan ett tag, redan trött fast jag bara varit uppe en timme. ;-p



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0