Fiskarmannens kompis

Blev inget jobb för mig idag heller, känns som ett bra beslut trots allt. Jobbar ju gärna söndagar annars, ger ju bra betalt. :)
Men inte kul att jobba när man mår dåligt. :-/ Har testat att försöka dammsuga idag, blev helt slut av att det!
Kändes mer som att dammsuga ett tvåvåningshus, än en tvåa. :p

Min lagledare ringde nyss för att kolla läget. Dom brukar tydligen göra de när man varit sjuk några dar.
Haha... jag hade ingen koll på de, så blev ganska förvånad när jag svarade. :) Han hörde ju hur förkyld jag lät iaf, så inte så svårt att gissa varför jag var hemma. ;-p
Han berättade bl a om att han typ har ett papper med statistik där de står om man är sjuk o sånt o att de bara varit streck på mig, eftersom jag aldrig är sjuk. :) Så därför blev han förvånad nu när jag är borta från jobbet i flera dar. :p

Lars är o handlar lite småsaker o hyr film igen. :) Jag bokade via nätet o har redan glömt bort vad jag hyrde. :) Bra att de är billigt på ica, bara 19 kr. Vi hyr alltid där när vi ska hyra.
Glömde be honom köpa halstabletter, men har några kvar hemma, så dom räcker förhoppningsvis. Har ju inte ont i halsen längre, nu tar jag dom mot hostan istället.
Fiskarmannens kompis... dom är bäst! ;-)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0