Hockey-premiär!

Ikväll har jag varit på hockey med Elin. :) Vi tog hockeybussen dit, den är snabb o smidig. De är bra att slippa leta efter parkering o de bästa av allt är att bussen bara kan brumma förbi alla bilköer utanför arenan. :)

Matchen var riktigt bra, efter 23 sekunder så hade Timrå gjort 1-0 mot HV71 o efter ytterligare 2 minuter så ledde dom med 2-0! Efter typ 10 min tror jag, så stog de 4-1, så de var verkligen fart i början av matchen! :)
I slutet av matchen stog de 6-3 till TIK, men då började dom klanta sig o helt plötsligt stog de 6-5! De var inte kul! Vi blev extremt nervösa, vågade knappt titta. Men som tur var så klarade dom de o de blev en vinst. Mkt bra start på säsongen! :)

Efter att jag kom hem har jag inte gjort mkt nytta. Sett lite på tv, pratat i tfn o busat med vildarna för att trötta ut dom ;-) Nu är jag trött, så tror de blir en "tidig" kväll idag. :p
Har inget planerat för hela helgen, så får se vad som händer. Nått kul borde man ju kunna hitta på tycker jag. :)

Natti!



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Våningen
2008-09-19 @ 08:14:38 URL: http://vaningensundsvall.se

Abalone Dots



Den 24/9 -08 kommer Abalone Dots till oss på Våningen. Abalone Dots har spelat väldigt mycket i USA och här i Sverige har man kunna se dem på Allsång på Skansen två år i rad.



www.abalonedots.se







Välkommen till Våningen!



Med Vänliga Hälsningar



Elin Nylund

Våningen AB

Ring 060-12 48 06 för bokning och mer information



www.vaningensundsvall.se

Postat av: Mary
2008-09-19 @ 13:00:02 URL: http://marydays.blogg.se/

Det var en förj*vla bra match!

Postat av: neeely
2008-09-20 @ 09:35:10

Trevligt :) ja många utav dom som har det,synd för deras del :)

Postat av: Anonym
2008-09-20 @ 12:38:49

hahah Eva kika nu, jag har dig som länk :P

Postat av: Anonym
2008-09-20 @ 12:39:08

/neeely haha

Postat av: sandradee
2008-09-24 @ 12:10:36 URL: http://sandradeee.blogg.se/

haha, jajjemen... man måste börja i tid:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0