Hur säger man egentligen?

Hemma från jobbet nu, eller rättare sagt, kom hem för typ en halvtimme sen. :)
Kvällen o natten har gått snabbt o bra, speciellt natten. Har fått skratta massor, då är de kul att jobba. :) Men Lundeby är ju så rolig, så man kan inget annat än skratta när han kommer igång. Haha... ni som känner honom vet ju hur han är. :p

Sen kom Erik eller om de var Sofie på ett litet "problem" eller va man ska kalla de. Dom började fundera på hur man säger att ett lejon är rädd för nått? Man kan ju inte säga "Ett rädd lejon", då låter de ju helt fel! Men man kan heller inte säga "Ett rätt lejon". Så.... vad säger man egentligen? ;-)

Igår fick vi våra nya scheman. Dom är toppen!!! Tror aldrig jag haft så bra schema förut, så skulle inte bli förvånad om dom kommer på att dom ska ändra det igen. :p 
Jag och 2-3 till gav förslag på schemaändringar till vår lagledare. Han visade upp dom på nått möte o våra förslag blev godkända! De trodde vi aldrig skulle gå. :)
Dessutom fick vi två ändringar till som bara för att schemat är ÄNNU bättre! Bl a ska vi sluta 06 varje morgon, istället för 06.30. Det hade vi inte bett om, så de är bara en trevlig bonus. ;-)

Nu ska jag kolla upp vilka tider hockeybussarna går o sen är de dags att sova. Ikväll ska jag o Elin åka o titta på när Timrå spelar sin premiärmatch för säsongen. Tror tyvärr inte de kommer gå så bra för dom ikväll, men hoppas kan man ju alltid. O de är ju kul att gå på hockey. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: neeely
2008-09-20 @ 12:18:31

Dom ska ju gå igenom våra scheman varje kvartal, lär ju ändra ska du se :S


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0