Mycket nu

Hela den här veckan består av jobb, jobb o åter jobb. Förutom ons kväll o lör.
Som jag skrivit förut ska jag ha tjejmiddag imorgon. Börjar få lite smått panik över hur jag ska hinna med allt, får se till att kliva upp riktigt tidigt imorgon. :) Har ju jobbat ikväll, o den tiden hade jag behövt till annat. :p

Har iaf hunnit med två viktiga saker, handlat mat o alkohol som jag ska bjuda på. Så nu är "bara" resten kvar. Imorgon ska jag städa, laga mat, baka efterrätt (funderar på att göra den inatt), fixa tilltugg till välkomstdrinken, fixa drinkarna, diska, bära bort onödiga saker från lgh, städa ännu mer, duka fint osv. :p Min plan är att vara klar senast kl 17, så jag hinner duscha o byta om innan gästerna kommer kl 18. :)
Ska även försöka förbereda så mkt som möjligt av maten tidigare på dan, så jag kan diska undan en del. Har ju ingen diskmaskin o de är ju inte fint om hela diskbänken är full med disk o skräp när dom kommer. ;-p

Tjejmiddagarna är riktigt roliga, men när man själv ska anordna den så är de extremt stressigt o mkt att göra! Men när man sitter o äter, då kan man börja koppla av. För då är de mesta fixat, o då kan man bara njuta o ha kul :)
Dessutom så är de ju ganska långt mellan gångerna. Vi har ju tjejmiddag en gång i månaden, förutom dec o januari som vi hoppar över. Och vi är 7 som deltar, så därför är de ju långt till nästa gång jag ska ha. Om jag räknat rätt så är de i juni! :p

Nej, nu ska jag börja småstäda lite. Plocka ihop saker o så, de borde jag kunna göra nu, de låter ju inte så mkt. Synd att man inte får föra oväsen på natten när man bor i lägenhet. :p

Vet inte vilka som ska ut efter tjejmiddagen o festen, men jag är sugen iaf. Efter vin o drinkar så kanske dom andra är de oxå? ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sandradee
2008-09-27 @ 16:14:27

vette tusan.. känner mig bättre nu iaf! mamma trodde det var järnbrist! så nu äter ja nå järntillskott... skit äckligt:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0