Ont!

Idag sov jag nästan till kl 16! De var ju inte alls meningen, hade ställt larmet på 14. :) Men behövde nog sova, mådde inte så bra imorse. Fick ont i huvudet vid 4-tiden inatt, de blev bara värre o värre, så dom sista två timmarna på jobbet blev en plåga. De gjorde så ont så jag mådde illa o blev lite yr. :(
Tur att vi fick sluta 40 min tidigare, + att vi fick skjuts hem av Lars W. :)
Men kunde inte sova när jag kom hem, tog hjälp av Ipren-mannen, så när de började bli bättre så kunde jag äntligen sova. :)

Nu känns de bättre, men är otroligt trött. Känns som de kanske kan bli en tidig kväll ikväll. Men blir kanske piggare sen. :p
Nu ska vi iväg en sväng till Birsta. Ska till Ikea tror jag o kanske även kolla lite andra affärer :)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0