Sugen

Jag är så sugen på att göra nått kul, satt i soffan förut o funderade. Tyckte att jag kände mig ganska pigg (hade sovit middag 2 h, så kan ju bero på de), men så fort man är uppe o går så blir jag påminnd om att jag är sjuk. :p Man blir verkligen skum av feber. :p

Sugen på att gå ut imorgon, men blir nog ingenting av de. Jag o Lina hade ju funderat lite på att blanda drinkar o så, men får väl se hur de blir. Tänker inte gå ut på krogen o va så här snorig o med feber dessutom. :p
Men jag har iaf bestämt att jag är frisk imorgon, redan less på att va hängig.

Ska lägga mig i soffan o se film nu tror jag. Min mysis är ju så snäll, han åkte o köpte saft, tidningar o hyrde film åt mig förut. :) De var hans idé, han sa bara att han skulle iväg o handla, så de var en glad överraskning.

Jag ska se en riktig tjejfilm, typ sån som bara jag gillar (o kanske kusin Anna?). Den heter iaf Suburban girl. Får väl se om den är bra eller inte. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0