Vet inte hur jag ska göra?

Nu är de alltså söndag. Helgen har verkligen gått fort, kan ju iofs bero på att jag sovit stora delar av den. ;-p

Ikväll/natt är de dags för jobb igen. Men har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra.
Är ju fortfarande sjukanmäld, så måste väl bestämma mig snart om jag ska fortsätta vara de eller om jag ska ringa o friskanmäla mig. :)
Trodde jag skulle va mkt piggare idag än jag är, hade ju bestämt mig för att jobba idag. Men som de känns nu så vet jag inte alls hur jag ska göra... Hmm... svårt de där.
De är ju ett 12 timmars-pass o de är ju inte ett direkt stillasittande jobb, så de är därför jag tvekar. Vet inte om jag kommer klara de, me tanke på hur seg jag känner mig.
Ska testa att sova middag när jag kollat klart på idol, så ser jag väl sen om jag mår bättre eller inte. Kanske vaknar o är frisk. :p Tror iaf inte att jag har feber idag o de är ju ett plus. :)

Nu är de slut på reklamen, så nu ska jag tillbaka till soffan. :)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0