Beatles

De blev 2 filmer igår, den andra heter Across the universe. Den var inte bra! Se den inte! :p
Bono hade en liten roll i den, såg först inte att de var han. Men när han började sjunga gick de inte att missa att de var han. =) Han spelade nån sorts hippie.

Hela filmen var flummig o konstig o de skulle va några Beatles-låtar med. Men jag tycker dom sjöng för mkt o för många okända låtar. Jag tycker jag har hört hur mkt som helst med Beatles o ändå var de så många okända låtar...
Brukar ju kunna gilla filmer med sång o musik i, typ Grease, Rent osv. Men den här kan jag inte rekommendera. :p

Är inte så piggelin idag heller. Men ska iaf till brorsan o Veronica sen för att grilla.
Är ju så svårt att hitta en dag när vi kan alla fyra, så en förkylning ska inte hindra mig från årets första grillning. :p
Dom flesta har ju redan haft årets första grillning för några veckor sen, jag ligger lite efter. :)

Nu är de dags för Ipren-mannen o sen ska jag lägga mig i soffan o läsa.


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-04-19 @ 12:47:24 URL: http://anst86.blogg.se/

gött med grillat! vi har ätit grillat två gånger i år, lika gott varje gång!!! :D

Postat av: Sofie
2009-04-19 @ 15:02:41 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

hoppas du får en underbar söndag :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0