Broken

Idag är jag nästan  frisk. :)
Hade rätt om att de var en mild förkylning. Men är helt slut i kroppen, allt man gör känns jobbigt, men blir väl piggare så fort jag blir helt frisk. :)

Nyss kommit hem efter en promenad. Hade tänkt gå en timme, men kändes som benen var av bly, så var lat o gick bara 40 min. Men är väl bättre än inget iaf...
Får väl gå lite längre imorgon, lär ju va piggare då. :)

Om drygt 2 h ska jag gå till jobbet, skönt att bara ha kvällen. Men skulle helst vilja att schemat var som förut, då var dom här timmarna inlagda på andra pass, så vi slapp extrakvällen. ;-)

Här är en bra låt:


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-04-20 @ 16:37:27 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

bra att du nästan är frisk :)

Postat av: MILKSHAKE ♥
2009-04-20 @ 16:39:53 URL: http://milkshake.blogg.se/

ja fyför vi har sjukt mkt nu innan terminen e slut :(


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0