Finaldags!

Idag är de grått o mulet.... igen! Vart är solen?
Men huvudsaken att de inte snöar, känns ju inte som man vill ha snö nu när snart halva april har gått. :p

De regnade massa igår, iaf sent på kvällen o början av natten. De lät ganska mysigt, de smattrade mot rutan. Jag satt i fåtöljen o läste o de var så mysigt!
Ibland är de mysigt med regn, iaf när man inte har nått planerat o bara ska vara inne. Men nu på dagen vill jag ha sol! :)
(oj, mysigt 3 ggr i nästan samma mening). :p

Nästa vecka ska vi förhoppningsvis på basket, Sundsvall Dragons har ju gått till SM-final, så en match ska vi försöka se iaf. =) Hoppas de inte är när vi jobbar!

Pratade med mormor igår. Ringde henne för att fråga om jag o Lars kan få bo hos Östen (och henne) när vi ska på bröllopet. Men trots att vi pratade 40 min så glömde jag helt bort att fråga. :p
Hon blev av med plånboken för nån dag sen! :( Så vi pratade en del om de. J-vla idioter! Stjäla från så snälla människor! Jag blir så arg! :(

Nu ska vi städa o göra lite påskfint iaf. Sen ska vi iväg o köpa present till Julia. Ingen aning om vad vi ska köpa, så får se vad de blir. Men borde ju va ganska lätt att köpa till en som fyller 2 år. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-04-09 @ 13:30:27 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

här snöar de för fullt :/

Postat av: Josie
2009-04-09 @ 13:33:36 URL: http://josiieliive.blogg.se/

Ja, visst är det fint när folk håller ihop. :) Det är synd att så många skiljer sig.

Postat av: Tess
2009-04-09 @ 13:50:26 URL: http://highlandertess.blogg.se/

Svar: Ja, det är lite lättare för hankatter som oftast slipper tratt då de kastreras :-)

Postat av: Veronica
2009-04-09 @ 14:43:19 URL: http://draken77.blogg.se/

Inge speciellt planerat till påsk mer än att vi har grabbarna och Hasse e ledig i helgen =)

Vi kommer att ta dagarna som dom kommer. Ska vi försöka träffas något under påsken??

Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0