Gult är inte fult

Igår köpte vi gula blommor. Eftersom de snart är påsk så måste vi ju ha nått gult hemma. ;-p
Kommer inte ha massa påskpynt, bara nån enstaka kattvänlig grej o byta dukar på dom två borden.
Ingen idé att försöka påskpynta, me tanke på att de mesta nog skulle ses som kattleksaker. Iaf av dom två pälsklädda fyrbeningarna. ;-)

Efter blomköpet o några andra ärenden så stack jag till Biteline för att möta upp jobbfolket. Skulle äta tacobuffé med herr Wikman, Kiosken, Soffan, Charlie o Putte Björk.
De var Eriks idé, en mkt bra idé! :)
Extra kul att Calle (Charlie) var med. Har sett honom utanför jobbet max en gång förut. :p

Efter mumsandet på Biteline så vandrade jag vidare till jobbet för att jobba kväll åt Johan F. Kvällen gick fort som tur var o nu har jag helg! :)

Nu ska jag snart ut o gå. De är mulet, men +9 grader. Igår var de sol o +12 i skuggan. Härligt! :)

  


  


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: angelica
2009-04-03 @ 17:01:16 URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

d var riktigt gott

Postat av: Lillan
2009-04-03 @ 18:49:20 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Tänker inte heller påskpynta...inga barn hemma förrän på annandag påsk! men gula tulpaner blir det!

Postat av: anna
2009-04-04 @ 13:59:08 URL: http://anst86.blogg.se/

vilka fina blommor! jag skulle också vilja köpa blommor, tycker egentligen att det är fint, men har inget intresse av att köpa :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0