Män som hatar kvinnor

Jag är ju inne i en riktig läsperiod nu. Håller för tillfället på med "Låt den rätte komma in". Riktigt bra o spännande. :)
Men har pratat med Sofie som sett filmen o de verkar som att en väldigt viktig grej i boken inte är med i filmen.
Förstår ju att allt i en bok inte kan va med i filmen, men den här saken o personen tar ju upp en ganska stor del av berättelsen.

Igår "råkade" jag köpa tre böcker till på rean. Dom kostade 70 kr/st, men har ju länge funderat på att köpa dom, så kunde inte låta bli. =)
Alla säger att "Män som hatar kvinnor" är så bra, både filmen o boken. Har även hört att dom andra två böckerna är bra, så därför köpte jag alla tre. :p


Ska läsa massor i helgen har jag tänkt. :)
Ska även hinna med promenader, köpa födelsedagspresent till Julia, tjejmiddag hos Sirma, jobba åt Lina på söndag, utflykt med L och lite annat. :)

Skönt att va ledig!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2009-04-03 @ 15:16:14 URL: http://sofiiie.blogg.se/

jävligt bra köp hörrö! sjukt bra böcker! börja läsa ögona böj!!! ;P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0