Mjölkinlägg

Jag blev inte lurad igår. Var bara två som försökte, o dom lyckades inte :p
Den enda jag försökte lura var brorsan, men de gick inte heller så bra. Hade kommit på en så bra grej, men han var på jobbet så de misslyckades. ;-)

Apropå mjölkinlägget för nån dag sen. De är flera som kommenterat det (alltså direkt till mig, inte här). :)
Så, nu ska jag förklara mig. :p

1. Vi brukar visst köpa mjölk, men brukar köpa minimjölk eller lättmjölk. Flera som trodde att jag skrev att vi sällan köper mjölk. :p

2. Vi brukar köpa Milko 99% av gångerna, men köpte en från Arla bara för att den var svart. :)

Apropå matvaror. Ni som känner oss vet ju att Lars älskar kaviar. :) 
Därför tyckte jag att han skulle testa en sort han inte testat förut. Han har nog testat alla Kalles, utom den här.
T.o.m. kaviar med banansmak har han testat för nått år sen. Den var vidrig!!
Men nu köpte vi Kalles med skaldjur. Usch... testa inte den! :p





Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Madelene Nattfrost
2009-04-03 @ 19:34:33 URL: http://www.nattfrost.se

Uäää... jag tänkte testa den med banan men hann aldrig. ;) Tycker dock om den "vanliga" randiga! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0