Tjejmiddag

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Sirma. :) De ska bli kul!
Men jag är inte de minsta sugen på att gå ut, men jag hinner kanske ändra mig. Annars får jag väl gå hem när (och om) dom går ut på krogen. =)

Var iaf på alkoteket (Lars ord) för att inhandla drickbart till ikväll.
Visste inte vad jag ville ha, så köpte vin och cider. Tänkte att då kan jag ju bestämma mig idag. Men när jag kom hem kom jag ihåg att jag skulle ju inte alls handla på systemet. Hade ju tänkt dricka drinkar av sånt som jag har hemma + att jag har vin kvar hos Sofie.
Inte lätt när man är senil. :p Men nu behöver jag ju inte handla inför nästa gång iaf. :p

Vi hade tänkt åka på utflykt idag på eftermiddagen, men solen lyser med sin frånvaro, så blir nog inte så fina vårbilder. De är bara +6 idag, men jag är glad så länge som vi inte får mer snö. :) De regnade inatt iaf.

Apropå bilder, har ju glömt att lägga ut dom utlovade bilderna från i lördags. :)
Först vin hos Sofie, sen åkte vi o kollade på Rickards spelning, efter de följde vi med Rickard, Johan o deras kompisar till Irish (tog tydligen inga bilder därifrån).

      

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-04-04 @ 19:34:39 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Tjejkväll är ju superkul!

Postat av: Mira
2009-04-05 @ 15:30:54 URL: http://perhede.blogg.se/

mmm det var ju ngt pinsamt! idag ska du jobba me mej! =)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0