Filmdags

Hann se en film före jobbet igår. Filmen heter Altered. Se den inte! Riktigt dålig film! Kändes som nått som en grupp högstadiekillar gjort som en skoluppgift eller nått. :p



Idag har jag mest tagit de lugnt. Försökte sova ut efter jobbet, men vaknade efter 4 h o var pigg. Men som tur var lyckades jag somna en timme sen igen på eftermiddagen.
Sen såg vi på en till film. Såg Blown apart. Den var mkt bättre än Altered, men ändå inte så jättebra. Halva filmen var så seg, så de var inte lätt att hålla sig vaken. ;-)



Nu ska jag till jobbet igen. Hoppas tiden går lika fort som förra passet, isf är kl snart 06 o jag får gå hem o sova. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: stina
2009-08-31 @ 19:17:09 URL: http://kittygitty.blogg.se/

nej man lä ha tiden också.. dagarna borde vara längre :P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0